Belediyeye En Az Lise Mezunu Müdür Personel Alımı Yapılacak!

Belediyeye En Az Lise Mezunu Müdür Personel Alımı Yapılacak!
İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yayımlanan ilan ile en lise mezunu müdür alımlarının olacağı duyuruldu. Mesul Müdür personel alımı başvuru tarihleri ne zaman? Başvuru şartları neler? Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi lise ve üniversite mezunu adaylar arasından 26 yeni Mesul Müdür alımları yapacağını duyurdu. Alımların İBB Kariyer internet sitesi üzerinden yapılacağı Mesul Müdürler için başvuru şartları neler?

Başvuru şartları neler?

İBB tarafından yayımlanan ilan detaylarına göre 26 Mesul Müdürü alımlarında adayların başvurularını yapabilmeleri için şu şartlara haiz olmaları gerekmektedir;

  • Sağlık Meslek Lisesi Hemşirelik Bölümü Sağlık Meslek Lisesi Acil Tıp Teknisyenliği bölümü, Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu İlk ve Acil Yardım Paramedik Acil Tıp Teknikerliği Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik bölümlerinden birinden mezun olmak.
  • MS Office Programlarına hakim
  • Temel Hijyen Bilgi sahibi olmak.
  • İlk Yardım bilgi sahibi olmak.

Başvurular nereden ve nasıl yapılacak?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından alımları yapılacak olan 26 Mesul Müdür başvuruları 26 Mart 2024 tarihinde başladı. Başvurular için son tarih 3 Nisan 2024. Adaylar belirtilen bu tarihler arasında özgeçmiş belgeleri ile birlikte İBB Kariyer internet sitesi üzerinden gerçekleştirebilirler.

Kaynak:Başkatip Gazetesi

Etiketler :