İştahınızı azaltmak için bunları tüketin

İştahınızı azaltmak için bunları tüketin
Kilo verme sürecinde önemli bir yeri olan iştah azaltma için tüketilebilecek gıdalar açıklandı.

1-"Yulaf." Yulaf, uzun süre tokluk hissi veren çözünür lif bakımından zengindir. Ayrıca kan şekerini düzenlemeye yardımcı olur, bu da iştah kontrolünü iyileştirebilir.

2-"Elma." Elma, lif ve pektin bakımından zengindir, bu da midenizi dolu hissetmenizi sağlar. Ayrıca kan şekerinizi düzenlemeye yardımcı olabilirler, bu da krampları önleyebilir.

3-"Salata."

4-"Yumurta." Yumurta, protein bakımından yüksek ve kalorisi düşüktür, bu da onları kilo vermek veya korumak isteyenler için mükemmel bir seçim haline getirir. Ayrıca iştahı bastırmaya yardımcı olabilecek tokluk hissi veren bir hormon olan leptini de içerirler.

5-"Badem."

6-"Tarçın."

7-"Karnabahar."

8-"Kurubaklagil." Mercimek, lif ve protein bakımından zengindir, bu da uzun süre tokluk hissi verir. Ayrıca kan şekerinizi düzenlemeye yardımcı olabilirler, bu da krampları önleyebilir.

9-"Leblebi."

10-"Yoğurt."

11-"Karabiber."

12-"Brokoli." Brokoli, lif bakımından zengin bir başka sebzedir. Ayrıca iştahı bastırmaya yardımcı olabilecek C vitamini ve kalsiyum da içerir.

Etiketler :